partner biznesowy

Ponad połowa menedżerów ocenia, że pandemia wpłynęła na spadek zaangażowania oraz utrudnianie współpracy wewnętrznej i zewnętrznej, a aż 65% z nich wskazuje na osłabienie relacji międzyludzkich. W odpowiedzi na te potrzeby ruszył projekt „Graj o swój Biznes” od Manager Business Hub, w ramach którego wiodące firmy i marki łączą siły, by poprzez sport, odbudowywać relacje i  wzmacniać swój biznes. 

W dobie pandemii COVID-19 budowanie relacji – zwłaszcza tych biznesowych – stało się ogromnym wyzwaniem. „Dla managerów i kadry zarządzającej brak możliwości spotkań twarzą w twarz, uniemożliwił zacieśnianie relacji, a przez to akcelerowanie potencjału ich firm. Zarządzający stanęli zatem przed wyzwaniem, jak maksymalizować potencjał ludzki, by osiągać oczekiwane cele biznesowe? Naszą strategią i odpowiedzią jest cykl imprez sportowych, gdzie managerowie mogą nie tylko rozmawiać o swoich wyzwaniach, ale też aktywnie i na świeżym powietrzu wzmacniać relacje ze swoimi interesariuszami” – mówi Piotr Winek, CEO Business Manager HUB.

Strategia budowania relacji poprzez sport

Podejście strategiczne opiera się na łączeniu przedsiębiorców z potencjalnymi partnerami biznesowymi w warunkach, które sprzyjają budowaniu relacji w sposób organiczny, czyli w mniej formalnych okolicznościach przy jednoczesnym wspólnym celu. Spójnikiem tych spotkań jest sport i rywalizacja drużynowa. W ramach projektu „Graj o swój biznes” firmy rywalizują w różnych dyscyplinach sportowych, a w ten sposób nie tylko nawiązują relacje, ale i dbają o swój dobrostan osobisty. Dotychczas w ramach inicjatywy firmy zmierzyły się w siatkówce plażowej, golfie i padlu. Kolejne dyscypliny to snooker i strzelectwo. W rozgrywkach sportowych udział biorą pracownicy firm, jak i sami przedstawiciele Zarządów.

„Sport to istotny element profilaktyki zdrowia, o który powinniśmy zadbać po wielu miesiącach pandemii. Poprawia naszą kondycję fizyczną, ale także pozytywnie wpływa na dobrostan psychiczny. Zachowanie tej równowagi jest szczególnie ważne, kiedy działamy w wymagającym środowisku pracy. Aktywność sportowa świetnie także sprzyja budowania relacji biznesowych. «Graj o swój Biznes» to wartościowa inicjatywa, która odpowiada na bieżące potrzeby menedżerów” – komentuje Anna Janiczek, Prezes Zarządu PZU Zdrowie.

Sport i biznes w jednej drużynie

Uczestnikami oraz partnerami programu są: PZU Zdrowie, BOŚ Leasing, EKO Profit S.A., CHL Holding sp. z o.o., PKO Leasing, Havas PR Warsaw, Agencja Ochrony Kowalczyk, Casa Dominicana, Monta Beach Volley Club, 147 Break Zamieniecka, Polska Federacja Padla, Alfavox, Centrum im. Adama Smitha, Na Cyplu Restauracja, Centrum Medyczne Gamma, Platinum Wines Polska, Collegium Humanum, Monevo, Media Forum, PZU Sport. Patronem medialnym cyklu jest Radio Kolor.

Dodaj komentarz